16
Dec-2017

سلسلة فنادق رخيصة في آسيا – Zen Rooms

 

اكسب ٢٠ دولار فورا على اي حجز فندق هتعمله دلوقتي … واتصور مع الوزة البمبي دي انت كمان 😂 … “البينك فلامنجو” بقت وزة بمبي- احيه 😝

*******

اثناء رحلتي في تايلاند، اتعرفت على سلسلة حجوزات فنادق اسيوية اسمها ZEN Rooms – تعتبر من اشهر وانجح الفنادق الاقتصادية في دول جنوب شرق آسيا حاليا. يرفعوا شعار “سافر اكتر. ادفع اقل”. عندهم فنادق ومنتجعات وهوستلز كمان – اكتر من ٥٠٠٠ غرفة – في اكتر من ٣٥ موقع في ٧ دول اسيوية (تايلاند، ماليزيا، اندونيسيا، الفلبين، هونج كونج، سنغافورة، سريلانكا). اسعار الفنادق بتاعتهم فعلا رخيصة (ممكن غرفة خاصة بحمام من اول ١٠ دولار) ، والغرف نضيفة ومواقعها حلوة والخدمة كانت ممتازة.

لو عايزين تحجزوا غرف تابعة للسلسلة دي، لازم تشوفوا الاسعار على الموقع بتاعهم مباشرة علشان تلاقوا احيانا اسعارهم افضل من مواقع الحجز زي بوكينج او غيره. لكن قبل ما تحجزوا اي حاجة لازم شوفوا تقييم الفندق الي انتوا عايزينه الاول على بوكينج علشان تعرفوا رأي الناس فيه ايه.

*** ازاي تكسبوا ٢٠ دولار على اول حجز تعملوه؟؟ ***

ادخلوا على الموقع بتاعهم من اللينك بتاعي ده، علشان تاخدوا خصم ٢٠ دولار لاول حجز تعملوه في احد فنادقهم المنتشرين في دول جنوب شرق اسيا*.

https://goo.gl/8SBnpQ

فندق زي ده مثلا في شاطئ باتونج في بوكيت – سعر الغرفة بتاعته ٣٠ دولار للغرفة المزدوجة بالفطار. يعني لو حجزت ليلة واحدة باللينك بتاعي، هتدفع ١٠ دولار فقط في الليلة.

شير مع صحابك الي مسافرين آسيا قريب واعملهم تاج – علشان تتفرجوا على الفنادق الحلوة والرخيصة وكمان تاخدوا خصم ٢٠ دولار لاول ليلة تحجزوها.

لو انتم اتنين مسافرين سوا، كل واحد يحجز ليلة باسمه علشان تاخدوا خصم ٤٠ دولار على الليلتين.

جربوهم في رحلتكم القادمة الى آسيا 

*(تطبق الشروط والاحكام الخاصة بالموقع)

0

 likes / 0 Comments
Share this post:

Archives

> <
Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec
Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec
Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec
Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec